Skip to content

Doelenlijst

December 12, 2012

All Seeying Eye Cane - AntiquecaneworldGezondheid

1. Goede fysieke gezondheid
Ik wens te genieten van een goede fysieke gezondheid. Ik ben bereid goed voor mijn lichaam te zorgen, en te luisteren naar de signalen die mijn lichaam afgeeft. Ik weet dat ik goed en gezond moet eten, goed en regelmatig dien te bewegen, en goed en tijdig dien te rusten en slapen.

2. Goede mentale gezondheid
Ik wens te genieten van een goede mentale gezondheid. Ik ben bereid om te blijven leren, en veel vragen te stellen. Ik zal elke dag een eenvoudige inventaris opstellen van hetgeen ik heb gedaan, gezegd en gevoeld. Indien ik mezelf geen rustig moment heb gegund, dan doe dat alsnog. Ik streef ernaar om kalm en rustig te blijven ongeacht de omstandigheden waarin ik verkeer.

3. Goede spirituele gezondheid
Ik wens te kunnen bouwen op een goede spirituele gezondheid. Ik ben bereid om te mediteren om in bewust contact met mezelf te blijven, en te bidden om in bewust contact met een liefdevolle hogere macht te kunnen blijven. Ik luister en lees hoe anderen contact maken met zichzelf en hun hogere macht, en ik zal daarvan leren.

Omgeving

4. Gezonde familie
Ik wens te kunnen deelmaken van een gezonde familie. Ik ben bereid om anderen bij te staan in hun gezondheid en geluk, zonder mijn eigen gezondheid en geluk te ondermijnen. Ik luister en leer van hun strijd, en zal mij ervan weerhouden om ongevraagd advies te verstrekken. Ik streef naar gezonde intieme relaties.

5. Gezonde vriendenkring
Ik wens op een prettige wijze met mijn vrienden te kunnen omgaan. Ik ben bereid om anderen bij te staan in hun gezondheid en geluk, zonder mijn eigen gezondheid en geluk te ondermijnen. Ik luister en leer van hun strijd, maar zal mij ervan weerhouden als kruk te dienen. Ik streef ernaar om te gaan met mensen die mij als persoon weten te waarderen en dat respect tonen. Mensen die met mij omgaan uit winstbejag, zijn cliënten of opdrachtgevers, geen vrienden.

6. Gezonde werkomgeving
Ik wens op een prettige manier met cliënten, opdrachtgever, werknemers en een ieder met wie ik in zakelijk contact sta, om te gaan. Ik weet dat ik te maken heb met mensen die wellicht een hele andere manier van werken – of van denken hebben – maar dat hoeft geenszins een bedreiging te zijn. Ik grijp de kans om van een ieder te leren, maar ik bepaal zelf wie ik om advies vraag. In elke zakelijke relatie houd ik in het oog dat een eerlijke ruil van middelen optreedt.

Welvaart

7. Gezonde financiële welvaart
Ik wens een goed en gezond financieel inkomen en cash flow. Ik ben bereid om hard te werken aan opdrachten, maar verwacht daar een goede financiële beloning voor. Een goede bedrijfsvoering zal leiden tot een gezonde financiële welvaart. Ik weet dat ik strenger zal moeten zijn ten aanzien van betalingen, en ik zal ook niet aarzelen om opdrachten af te wijzen indien dat nodig is.

8. Gezonde materiële welvaart
Ik wens een goede en gezonde materiele welvaart. Ik ben bereid om mij altijd af te vragen of ik niet reeds teveel heb, voordat ik gedwongen word om teveel te verliezen. Ik ben mij ervan bewust dat ik mijn eigendommen slechts in tijdelijk bezit heb.

9. Gezonde spirituele welvaart
Ik wens een goede en gezonde spirituele welvaart. Ik ben bereid om los te laten wat niet langer bruikbaar is om spiritueel in het reine te kunnen komen, en om te omarmen wat nodig is op de verdere reis.

Vrijheid

10. Vrijheid om te leven
11. vrijheid om te beslissen
12. vrijheid om te genezen

From → Health, LIFE

Leave a Comment

Leave a Reply

